جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در نشستی خبری در مشهد گفت: از تیرماه پارسال تا کنون بیش از ۳۰ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده با بیان اینکه هفت تن از این مقدار از کشفیات امسال است افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش چند درصدی داشته است که ناشی از تشدید برخورد‌ها و افزایش قیمت مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به هلاکت دو قاچاقچی از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: از پارسال تا کنون ۱۳ هزار معتاد متجاهر در نوبت‌های متعدد در استان جمع آوری شده‌اند که برخی از آن‌ها در چندین نوبت جمع آوری شده بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی مزارع کشت مواد مخدر نداریم، ولی کشت‌های محدودی به صورت گیاهان تزئینی وجود داشته است که جمع آوری شده‌اند.

تجمیع خطوط ۱۱۰

سرهنگ ابراهیم قربان زاده در ادامه از تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان خبر داد و افزود: این طرح از حدود یک ماه قبل راه اندازی شده است و تمام تماس‌های ۱۱۰ به مرکز استان منتقل می‌شود لذا شهروندان در تماس با ۱۱۰ باید اول نام شهرستان خود را ذکر کنند.

وی گفت: این تجمیع در راستای اشراف و کنترل بیشتر پلیس بر مأموریت‌ها صورت گرفته است تا شاهد افزایش رضایتمندی و کاهش زمان رسیدن مأموران به محل عملیات باشیم.

وی اضافه کرد: روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تماس تلفنی با مرکز پلیس ۱۱۰ برقرار می‌شود که ۴۷ درصد این تماس‌ها عملیاتی می‌شود لذا از شهروندان خواهشمندیم خطوط ۱۱۰ را جز برای موارد پلیسی اشغال نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟