دادستان بوشهر آخرین وضعیت پرونده کودک‌آزاری در کارواش را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علی حسن پور بیان کرد: به محض دریافت گزارش وقوع کودک آزاری، دستورات لازم به منظور شناسایی عامل و یا عوامل پرونده به شعبه اول دادیاری اعلام و پرونده با توجه به حساسیت موضوع به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی تاکید کرد: پلیس آگاهی نیز حسب دستور قضائی تحقیقات لازم در خصوص شناسایی عامل و یا عاملان این اقدام را انجام داده و با توجه به شناسایی این افراد دستور دستگیری عوامل صادر گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر تصریح کرد: در ارتباط با پرونده کودک آزاری که در کارواش اتفاق افتاده بود پس از انجام تحقیقات اولیه و جمع آوری مدارک علیه متهمان، دو نفر دستگیر شده و با قرار تأمین روانه زندان شدند.

حسن پور اضافه کرد: همچنین پس از اعلام این گزارش به مرجع قضائی، با جمع آوری مستندات دستور شناسایی عوامل و جمع آوری مستندات صادر و پیگیری‌های لازم انجام گرفت که در نهایت ظهر امروز دستور پلمپ این واحد به سبب تخلفی که در آن محل رخ داده صادر گردید و کارواش مذکور تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پرونده کودک آزاری در دادسرا در جریان رسیدگی می‌باشد و با توجه به دلایل و مدارک موجود تفهیم اتهام انجام شده و متهمان پرونده نیز بازداشت در به سر می‌برند.

دادستان بوشهر عنوان کرد: ضمناً قاضی مسئول رسیدگی پرونده جهت انجام و تکمیل تحقیقات در معیت ضابطین و عوامل بهزیستی به بیمارستان محل بستری این طفل مراجعه و تحقیقات لازم را پی گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟