قتل شوهر بد اخلاق در شمال تهران / الهام و دخترش به مرد غریبه دل بسته بود + عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از پنجم تیرماه سال ۹۶ به دنبال شنیده شدن صدای شلیک گلوله ای در یکی از خیابان های شمال تهران آغاز شد. همسایه ها که با شنیدن این صدا از خانه‌شان بیرون دویده بودند با دختر و پسر نوجوانی روبه‌رو شدند که می گفتند پدرشان با شلیک گلوله ساچمه ای جان سپرده است.

دقایقی بعد پلیس به خانه مورد نظررفت و با جنازه مرد ۴۵ ساله روبه رو شد.جسد خونین به پزشکی قانونی منتقل شد و پسرنوجوان قربانی ادعا کرد پدرش هنگام کار کردن با اسلحه ساچمه ای خراب دستش اشتباهی روی ماشه رفته و به سرش شلیک کرده است. وقی گزارش کارشناسان اسلحه شناسی این ادعا را رد کرد پسر نوجوان گفت مادرش دست به جنایت زده است.

به این ترتیب الهام ۴۲ ساله تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد. وی گفت همسرم را به خاطر اختلاف های خانوادگی کشتم و دختر و پسر ۱۶ و ۱۷ ساله ام نیزدر این ماجرا با من همدستی داشتند. در حالی که دختر و پسر نوجوان نیز به اتهام معاونت در قتل تحت بازجویی قرار گرفته بودند ادعا کردند مادرشان به تنهایی مرتکب قتل شده است.

آنها در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه اولیای دم برای الهام حکم مرگ خواستند و گفتند به هیچ عنوان از خون پسرشان گذشت نمی کنند.

سپس الهام در جایگاه ایستاد و گفت: شوهرم همیشه به من بی توجه بود. از این وضعیت خسته شده  است بارها به او اعتراض کردم اما هیچ اهمیتی به من نمی داد. تنها بودم و به همین خاطر هم برای پر کردن اوقات فراغت ساعت ها در فضای مجازی گشت و گذار می کردم. تا اینکه با یک مرد جوان آشنا شدم. مدتی بود تلفنی با او صحبت می‌کردم تا اینکه همسرم به این رابطه پی برد و همین موضوع باعث شد تا اختلاف های من و همسرم بیشتر شود.

وی ادامه داد : یک بار شوهرم گوشی موبایلم را از من گرفت و پیامک هایی که به مرد غریبه ارسال کرده بودم را دید. آنجا بود که درگیری من و شوهرم شدت گرفت و من تصمیم به قتل او گرفتم .چند روز بعد از پسرم که آن زمان ۱۵ سال داشت خواستم تا چند قرص خواب آور برایم بخرد .قرص ها را داخل دوغ ریختم و به شوهرم دادم. همسرم پس از خوردن دوغ مسموم بیهوش شد می خواستم او را بکشم اما دلم نیامد و منصرف شدم.

وی در تشریح جزییات قتل گفت: آخرین بار بعد از دعوای مفصلی که با سعید کرده بودم ، وقتی او در خواب بود با همدستی دختر و پسرم با شلیک گلوله او را کشتم تا برای همیشه خلاص شوم اما صدای گلوله آنقدر زیاد بود که همسایه ها به ماجرا پی بردند و پلیس را با خبر کردند.

سپس دختر و پسر قربانی که متهم به معاونت در قتل بودند منکر اتهامشان شدند و گفتند: زمانی که مادرمان دست به قتل پدرمان زد ما در اتاق خواب بودیم و مادرمان برای اینکه خودش را از قصاص نجات دهد به دروغ پای ما را به این پرونده کشانده است.

دختر نوجوان گفت: مادرم همیشه با پدرم درگیر بود و به من گفته بود قصد دارد برای همیشه از دست پدرم خلاص شود.

در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شدند و دیروز با توجه به مدرک های موجود در پرونده الهام را به قصاص محکوم کردند. دختر نوجوان نیز به 5سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد .قضات پسرنوجوان را از اتهام معاونت در قتل تبرئه کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟