جنجال جدید در پرونده سعید طوسی / ماجرای اعمال نفوذ چه بود؟ /  دادستان حرف آخر را زد !

دادستان کل کشور ادعای محمود صادقی درباره پرونده سعید طوسی را تکذیب کرد. دادستان کل کشور ادعای محمود صادقی مبنی بر رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی و اعمال نفوذ در این پرونده را رد کرد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری گفت: منبع خبر آقای صادقی کجاست؟

دادستان کل کشور در واکنش به اینکه صادقی گفته است دادستان کل کشور خبر از اعمال نفوذ در این پرونده داده است، تصریح کرد: من چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شنیده‌ام که اخیرا در خصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود. صادقی گفت: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجددا بررسی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس مدعی شد رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی را صادر کرده است.

«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شما در توییتر درخصوص پرونده سعید طوسی درخواست داده بودید که این پرونده مجدداً باز شود آیا مستنداتی در این مورد دارید، گفت: مستندات لازم در پرونده وجود دارد. خانواده‌ها به‌دنبال بازگشایی این پرونده برای اعمال ماده ۴۷۷ بوده‌اند.

او ادامه داد: شنیده‌ام که اخیرا در خصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود.

صادقی گفت: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجددا بررسی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟