زن 31 ساله ای که مدعی بود با توسل به حیله و نیرنگ مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، درباره چگونگی وقوع این حادثه تلخ به کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گفت: مدتی بود که دچار دردهای استخوانی شده بودم به طوری که گاهی از شدت درد به خود می پیچیدم و گریه می کردم تا این که با راهنمایی یکی از دختران همسایه وارد سایتی شدم که ادعا می کردند از طریق داروهای گیاهی و ماساژ درمانی بسیاری از بیماری ها را درمان می کنند.

«شیما» به منزل ما رفت و آمد داشت و ما با یکدیگر برای خرید بیرون می رفتیم یا عصرها کنار هم قلیان می کشیدیم به همین خاطر به حرف های او اعتماد داشتم اما نمی دانستم که احتمال دارد در پس این سایت های بی هویت چه حوادث وحشتناکی نهفته باشد. خلاصه شرط اول آغاز معالجه و بیان نوع بیماری در این سایت آن بود که ابتدا باید 10 نفر را دعوت به عضویت می کردم تا مشکل خودم را بیان کنم بالاخره این مراحل را طی کردم تا این که آن ها فرم مشخصات و نوع بیماری را برای من ارسال کردند و سپس وارد صفحه شخصی من شدند و قراری را برای ماساژ درمانی در منزلی گذاشتند که در نزدیکی محل سکونتم قرار داشت.

من هم بدون هیچ گونه تحقیق در این باره به نشانی اعلام شده از سوی آن ها رفتم. آدرس خیلی دقیق بود وقتی زنگ منزل را به صدا درآوردم مردی که گویی از قبل مرا می شناخت ومشتاقانه منتظرم بود از طریق آیفون مرا به داخل منزل دعوت کرد. ابتدا خیلی ترسیدم و ترس عجیبی داشتم فکر نمی کردم ماساژور یک مرد باشد اما آن مرد که «الف» نام داشت با برخوردی مودبانه و با بیان این که ماساژ درمانی هم مانند فیزیوتراپی کاری بسیار تخصصی است مرا متقاعد کرد که ترسی نداشته باشم. او برای جلب اعتمادم اتاق ها را نیز نشانم داد که مطمئن شوم شخص دیگری در منزل نیست. اگر چه انتظار نداشتم که در آن خانه با مرد ماساژور روبه رو شوم اما او با صحبت هایش درباره مزایای ماساژ درمانی از اضطرابم کاست. من هم به ناچار موافقت کردم و او با رعایت پوشش مناسب و استفاده از برخی تجهیزات ماساژ درمانی موجب کاهش دردهای استخوانی ام شده و در پایان از من خواست که سه روز دیگر برای ادامه درمان به همان منزل بروم اگرچه بسیار ناراحت بودم و احساس گناه می کردم اما از این که دردهایم کاهش یافته بود خوشحال بودم به همین خاطر سه روز بعد نیز دوباره نزد «الف» رفتم تا امور درمانی تکمیل شود این بار اضطراب و نگرانی کمتری داشتم اما ناگهان احساس کردم «الف» با چشمانی هوس آلود نگاهم می کند.

دیگر کاری از دستم برنمی آمد چرا که وضعیت روحی ام کاملا به هم ریخته بود و نمی توانستم تصمیم درستی بگیرم خلاصه مقاومت من بی فایده بود و او مرا آزار داد. بعد از این حادثه الف و دو تن از دوستانش با توسل به فریب و حیله و به بهانه رساندن من به خانه ام ، مرا به سوی بیابان های اطراف شهرک مهرگان کشاندند و تهدیدم کردند که به کسی چیزی نگویم.

باورم نمی شد چه بلایی بر سر خودم آورده ام تا این که به منزل خواهرم آمدم و از پلیس کمک خواستم حالا نه تنها زندگی ام در آستانه فروپاشی است بلکه آبرو و حیثیتم نیز برباد رفته است که ای کاش... . شایان ذکر است با دستور سرهنگ محتشمی (سرپرست کلانتری میرزا کوچک خان مشهد) اقدامات لازم برای دستگیری متهمان مورد ادعای این زن جوان آغاز شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟