همسایه رابطه(1)

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۶ به دنبال شکایت زن ۳۵ ساله ای به نام نسترن در دستور کار ماموران کلانتری یافت آباد قرار گرفت .

این زن به ماموران گفت: همسرم ساعت ۶ صبح به محل کارش می رود. من در خانه خواب بودم که مرد همسایه با شگردی خاص در خانه مان را باز کرد و وارد شد او مرا آزار داد و از من خواست تا در این باره به کسی حرفی نزنم.

با شکایت این زن ، وی به پزشکی قانونی معرفی شد. وقتی پزشکی قانونی آثار دو رابطه را تایید کرد که یکی متعلق به همسر زن جوان و دیگری متعلق به مردی غریب بود، ردیابی مرد همسایه به نام آرش آغاز شد.

آرش ۴۰ ساله بازداشت شد اما آزار نسترن را انکار کرد. وی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در آن جلسه زن جوان گفت : آرش که مرد همسایه مان بود مدت‌ها برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد .اما من از ترس آبرویم حرفی به همسرم نمی زدم. تا اینکه آن روز صبح خواب بودم که همسایه طبقه بالا با استفاده از یک کارت در خانه را باز کرد و وارد شد. او مرا آزار داد سپس گریخت به همین خاطر از او شکایت دارم .

سپس آرش به دفاع پرداخت و گفت: من قبول دارم با زن همسایه رابطه پنهانی داشتم اما خودش بارها مرا به خانه اش دعوت کرده بود اما حالا به دروغ می‌گوید من به زور او را آزار داده ام. آن روز قرار بود در خانه را باز بگذارد تا وارد خانه شوم. او خودش در را باز گذاشت و من به آنجا رفتم اما حالا نمی دانم چرا از من شکایت کرده است.

این متهم ادامه داد: زن همسایه همیشه می گفت همسرش به او خرج نمی دهد به همین خاطر بارها از من خرید کرده و پول دستی گرفته بود .حالا گمان می کنم برای اینکه پول هایم را به من برنگرداند چنین شکایتی را مطرح کرده است .

در پایان جلسه قضات با توجه به نظر پزشکی قانونی که در گزارشی آثار رابطه با دو نفر را تایید کرده ولی گفته بود مشخص نیست دی ان ای کشف شده متعلق به آرش است یا فردی دیگر ،آرش را به خاطر رابطه پنهانی با زن همسایه به ۹۹ ضربه شلاق ،یک سال تبعید و 124 ساعت کار نظافتی اجباری محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟