محمدرضا مختاری  با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخراج کارگران شرکت واگن‌سازی اظهار کرد: چندین ماه است که خبرهایی مبنی بر مدیران بی‌انگیزه و بازنشسته و اخراج کارگران شرکت واگن سازی در فضای مجازی منتشر می‌شود که از مسوولان ذی‌‌ربط انتظار داریم چنانچه این مسائل واقعیت دارد با آن برخورد کنند و اگر واقعیت ندارند با عاملان پخش این اکاذیب که روحیه ناامیدی را در بین کارگران در این شرایط سخت اقتصادی ترویج می‌دهند، برخورد قاطعانه و جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این شیطنت‌ها در شرایطی انجام می‌شود که امروز شرکت واگن‌سازی جز بهترین شرکت‌های صنعتی ریلی کشور است و در این مقطع حساس مشغول کار و تولید است.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: قطعا مدیریت کارخانه با کارگران بی‌نظم، ناهنجار و و کسانی که در شرکت به دنبال شیطنت هستند، برخورد کرده و ضمن تذکر و هشدار، از تمدید قرارداد با آنها خودداری می‌کند که این شرایط در همه مجموعه‌ها وجود دارد.

مختاری افزود: هم اکنون یک هزار کارگر به صورت مستقیم در شرکت مشغول کار هستند و تا به این لحظه و تا جایی که بنده به عنوان مدیرعامل اطلاع دارم هیچ کارگری از شرکت واگن‌سازی اخراج نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی با هدف سنگ‌اندازی در مسیر تولید صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: شرکت واگن پارس سال گذشته با وجود تمام سختی‌ها و شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور 300 دستگاه واگن تولید و روانه بازار کرد که طی چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است، امسال تا 15 فروردین ماه و در اقدامی ارزشمند 100 دستگاه واگن تحویل مشتری داده است و تا امروز نیز 130 دستگاه تولید داشته است.

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی گفت: حقوق کارگران به روز پرداخت و مشکلی از نظر حقوق کارگری وجود ندارد، تنها چالشی که وجود دارد توان خرید پایین واگن توسط مشتریان است که آنهم به مشکلات اقتصادی کشور، افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها و کمبود نقدینگی باز می‌گردد.

مختاری با اشاره به نیروهای بازنشسته بیان داشت: هم اکنون میانگین سن مدیریت مجموعه جوان است، سه تا چهار نیروی بازنشسته که از اساتید دانشگاه‌ها و برترین‌های صنعت ریلی هستند در شرکت هستند که مشغول انتقال تجارب به جوانان هستند و افتخار می‌کنیم که این سرمایه‌های ارزشمند در مجموعه فعالیت دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟