آخرین خبر از پرونده نجفی به زبان سخنگوی قوه قضائیه

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با مسئولان عالی قضائی با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران گفت: رسیدگی به پرونده نجفی هنوز تعیین وقت نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه و وابسته به وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد.

اسماعیلی در خصوص جزئیات بازداشت مدیرمالی متخلف یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت پیش از خروج از کشور توسط وزارت اطلاعات در حالی که با همکاری یک صرافی قصد داشت میلیون‌ها یورو را خارج کند، گفت: متهم ردیف اول پرونده مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه و وابسته به وزارت نفت بوده و فرد دوم نیز صرافی بوده که بخشی از پول‌های مربوط به فروش نفت توسط این شرکت زیر مجموعه به حساب وی واریز شده است.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: رقمی که در گزارش وزارت اطلاعات به عنوان ضابط دستگاه قضائی در این پرونده اعلام شده ۲۵ میلیون یورو است که به حساب صراف واریز شده و آخرین گزارشی که به ما داده شده ۲۱ میلیون یورو در این حساب موجود بوده و یک رقم ۴ میلیون یورویی بین این دو رقم اختلاف حساب وجود دارد.

وی افزود: ان‌شاءالله در هفته قوه قضائیه که امروز- شنبه - آغاز آن را با تجدید میثاق با آرمان‌های امام آغاز کردیم برنامه‌های متنوعی داریم. نشست عمومی قوه قضائیه را داریم که در صبح و بعدازظهر روز سه شنبه برگزار خواهد شد و نشست تخصصی و کاربردی قوه قضائیه خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: ساختار جدید قوه قضائیه به تصویب رئیس قوه قضائیه رسیده است و برخی از معاونت‌ها و سازمان‌ها با هم ادغام می‌شوند.

وی ادامه داد: چهل درصد ستادهایی که مستقیم با رئیس قوه قضائیه در ارتباط بودند تغییر کرده و بیست درصد پست‌های سازمانی حذف می‌شود نیروهای شاغل در قوه قضائیه به مراجع قضائی منتقل می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟