سرهنگ فرامرز منصوری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به درب منزل احدی از ساکنین شهرک آیت‌الله طالقانی از توابع این شهرستان ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی برای بررسی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شهرک آیت‌الله طالقانی با تحقیقات انجام شده و با استفاده از شگردهای پلیسی دو نفر متهم که اقدام به تیراندازی به درب منزل شاکی کرده بودند را کم‌تر از دو ساعت شناسایی کردند.

وی بیان کرد: پس از اخذ مجوز قضایی عاملان تیراندازی را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۰ عدد فشنگ جنگی از آنان را کشف و متهمان به همراه سلاح مکشوفه به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ منصوری بیان کرد: متهمان‌ دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه ارتکابی خود معترف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها به شدت برخورد خواهد کرد.

منصوری از شهروندان خواست برای شناسایی دارندگان سلاح‌های غیر مجاز با پلیس همکاری لازم را به عمل آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟