شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل مهر متخصصان پزشکی

به گزارش رکنا، "سرهنگ حسین دهقانپور" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه جعل مهر متخصصان پزشکی و سوءاستفاده از آن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نیشابور قرار گرفت.
وی افزود کارآگان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و پلیسی متوجه شدند افرادی با آشنایی کامل از وضعیت قیمت داروهای اعصاب و روان، مهر برخی متخصصان اعصاب و روان جعل و با ثبت داروهای گران قیمت بر روی دفترچه های برخی از دوستانشان، داروها را از داروخانه ها به قیمت مصوب تحویل و و سپس با قیمت آزاد به فروش می‌رسانند.
سرهنگ دهقانپور خاطر نشان کرد: کارآگاهان اداره پلیس در ادامه تحقیقات پرونده به سرنخ های جدیدی دست یافتند مبنی بر اینکه در برخی شهرستان های دیگر از جمله مشهد و فریمان نیز این موضوع از سوی این باند اتفاق افتاده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان، خانم جوانی که قبلا به عنوان منشی فعالیت می کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی دستگیر شد.
متهم 36 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تا کنون به هشت مرحله جعل مهر و کلاهبرداری با کمک و همدستی یک خانم و سه مرد دیگر اعتراف کرد و پلیس دیگر اعضای باند را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری شهروندان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟