فیلم اختصاصی از حمله پلیس تهران به مخفیگاه زن و مرد تبهکار / گفتگو با مسعود و نگین در محل دستگیری +عکس
حجم ویدیو: 26.51M | مدت زمان ویدیو: 00:04:12

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اوایل اردیبهشت ماه سال جاری بود که ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در جریان زورگیری های خشن 2 مرد و یک زن در نقش مسافرکش در منطقه سعادت آباد قرار گرفتند و تیم ویژه ای از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری این باند زورگیری وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند که 2 مرد و یک زن سوار بر خودروی پراید در نقش مسافر و مسافرکش در نزدیکی میدان فرهنگ منطقه سعادت آباد پسر جوانی را به عنوان مسافر سوار بر خودرو کردند که در مسیر یکی از زورگیران که در صندلی عقب بوده با تهدید چاقو، توانسته طعمه اش را به زیر صندلی کشانده و در حالیکه روی سر این جوان یک لباس انداخته بودند با ادعای در دست داشتن یک تفنگ کارت های بانکی و رمزهای آن را گرفته اند.

تیم پلیسی در ادامه پی بردند که این دزدان از طعمه شان خواسته اند که با خانواده اش تماس بگیرند و درخواست پول کند که پس از واریز پول ها با در اختیار داشتن کارت بانکی طعمه شان اقدام به خرید طلا و دلار از مغازه ها کردند و سوژه شان را بعد از 4 ساعت در خیابانی خلوت رها کرده اند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه زن جوان و یکی از زورگیران که از متهمان سابقه دار است را در منطقه بلوار فردوس ردیابی کردند.

همین کافی بود تا روز سه شنبه 28 خرداد ماه سال جاری ماموران با هماهنگی مقام قضایی و اطمینان از حضور مسعود و نگین در خانه عملیات دستگیری را آغاز کردند و با ورود به خانه متهمان آنها را که را دستگیر کردند.

خبرنگار رکنا که در صحنه دستگیری متهمان حضور داشت ابتدا به سراغ مسعود رفته و این متهم ابتدا خود را بیگناه معرفی کرد و گفت: من بیگناهم و تنها چند روز قبل بخاطر درگیری با چند جوان در پارک با چاقو زخمی شدم و هیچ جرمی انجام ندادم و نمی دانم چرا پلیس وارد خانه مان شده است.

این ادعا در حالی بود که ماموران در بازرسی از داخل خانه نگین که خانه مجردی اش است چند گوشی سرقتی به دست آوردند و همین کافی بود تا زن جوان نیز که خود را بی خبر از همه چیز می دانست لب به سخن باز کند و در برابر مسعود به زورگیری های خشن خود اعتراف کند.

نگین در اعترافاتش گفت: من در صندلی جلو می نشستم و بعد از اینکه مسعود طعمه را غافلگیر می کرد و سرش را به زیر صندلی می برد ، کارت بانکی را به من می داد و من با کارت ها عابربانک با مراجعه به طلافروشی ها و صرافی ها طلا و دلار می خریدم.

زورگیران مسافرکش بلوار فردوس

مسعود که دیگر راهی جز اعتراف نداشت گفت: 3 ماه بود که از زندان آزاد شدم و با همدستی دوستم میثم دست به این کار زدم و اگر پام به زندان برسد دست به خودکشی می زنم چون در این مدت 7 سال که زندان بودم، خواهر و مادرم فوت کردند و هیچی از زندگی ام نفهمیدم.

این زورگیر خشن که 7 سال قبل نیز به خاطر زورگیری به زندان افتاده گفت: پشیمانم و در این مدت 10 میلیون تومان به دست آوردم.

بنا بر این گزارش، متهمان که به 10 زورگیری در مناطق ستارخان، تهرانسر و سعادت آباد اعتراف کرده اند برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران کلانتری 134 شهرک غرب قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

جزئیات بیشتر و گفتگو با متهمان و شاکیان پرونده را شنبه دنبال کنید

کدخبر: 483657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟