حسین بشری در همدان از وقوع یک فقره قتل در 25 خردادماه و دستگیری قاتل در کمتر از چهار ساعت در همدان خبر داد و اظهار کرد: 25 خردادماه ساعت 23:30، گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل به پلیس گزارش و بلافاصله مأموران به منظور بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

وی به چگونگی وقوع قتل اشاره کرد و گفت: پس از حضور مأموران و بررسی موضوع، مشخص شد درگیری یک مرد 63 ساله با یک جوان 32 ساله منجر به وقوع این قتل شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان بیان کرد: قاتل 63 ساله پس از درگیری با مقتول با چندین ضربه وی را به شدت مجروح کرده بود که با توجه به شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان، مقتول فوت کرد.

وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب به قتل از محل گریخته بود، افزود: دستگیری قاتل در دستور کار مأموران قرار گرفت و با تلاش بی‌وقفه مأموران در کمتر از چهار ساعت قاتل در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

بشری با اشاره به اعترافات قاتل تصریح کرد: قاتل در اعترافات خود بیان کرد که با مقتول بر سر موضوعات مالی اختلاف داشته و به دلیل عصبانیت در این خصوص با چندین ضربه چاقو مقتول را به قتل رسانده است.

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌های فنی به قتل اعتراف کرده و اکنون پرونده در اداره جزایی آگاهی قرار دارد و جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان در ادامه در خصوص پرونده قتل طلبه همدانی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صحبت‌های همدستان قاتل همان صحبت‌های اولیه بوده و به دلیل فوت قاتل بررسی انگیزه قتل به دادسرا واگذار شد.

وی با تأکید بر اینکه پرونده قتل طلبه همدانی دیگر در اختیار فرماندهی انتظامی نیست و به دادسرا واگذار شده است، یادآور شد: آخرین اطلاعات در این خصوص توسط دادستان اطلاع‌رسانی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟