سرهنگ «اکبر آقا‌بیگی» گفت: درپی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو در محدوده بلوار مصلای مشهد، طرح ویژه‌ای برای پیگیری سریع موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: سرکلانتری ششم پلیس مشهد در این مأموریت ضربتی با پیگیری‌‌های علمی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد متهم اصلی سرقت‌ها با یک دستگاه خودروی سواری پراید که تابلوی آژانس تاکسی تلفنی دارد، مرتکب این سرقت‌ها می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: مأموران سرکلانتری ششم پلیس مشهد بلافاصله وارد عمل شدند و با تحقیقات از مالک این خودرو دریافتند خودرو در اختیار برادرش است. سرهنگ آقابیگی اظهار کرد: پلیس با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، متهم را دستگیر کرد و در ساعات اولیه بررسی‌های پرونده که کمتر از پنج ساعت به طول انجامید، 50 شاکی پرونده سرقت را شناسایی و متهم نیز به ارتکاب سرقت‌ها اعتراف کرد.

او با اشاره به این مطلب که تحقیقات گسترده برای کشف دیگر سرقت‌های متهم ادامه دارد، گفت: از مالکان وسایل نقلیه انتظار داریم به توصیه‌های کنترلی و مراقبتی بازدارنده در پیشگیری از وقوع سرقت وسایل داخل خودرو توجه بیشتری داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟