فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری سارق زیورآلات با توسل به‌زور و تهدید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «کوروش عزیزی» فرمانده انتظامی تاکستان به تشریح جزییات این خبر پرداخت و اظهار کرد: پس از وقوع سرقت به عنف زیورآلات پیرزن در شهر تاکستان با تشکیل کارگروهی در کلانتری 12 شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، و گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه به فردی که خود را از دید مأمورین مخفی می‌کرد و به‌صورت مشکوک در خیابان‌های شهر در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: فرد مشکوک پس از مشاهده مأموران اقدام به فرار که بلافاصله پس از کنترل و مراقبت توسط مأموران دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی مأموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت به عنف طلاجات پیرزن اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و پس از مواجهه حضوری با شاکی و شناسایی وی متهم با معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به شهروندان توصیه کرد: حتی‌المقدور کودکان و افراد مسن و ناتوان که در چنین مواقعی قدرت دفاع از خود را ندارند از استفاده از زیورآلات در معابر و کوچه‌های خلوت خودداری و یا در مکان‌های خلوت تردد نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟