حجم ویدیو: 3.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

زن میانسال فیلیپینی که با دیدن اتفاقی رقیب عشقی جوانش در میان مسافران مینی‌بوس خشمگین شده بود در پشت فرمان به شوهرش حمله‌ور شد. این اتفاق هنگامی رخ داد که شوهر این زن در حال انتقال تعدادی مسافر در مانیل، پایتخت فیلیپین بود. ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه‌ای را که این زن به شوهرش حمله‌ور شده است نشان می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که مینی‌بوس در کنار خیابان متوقف شده است این زن که مو‌های شوهرش را گرفته است و با مشت به سر و صورت او می‌کوبد دیده می‌شود. شوهر این زن که پیراهن قرمزرنگ بر تن دارد و در پشت فرمان مینی‌بوس گرفتار شده است تلاش می‌کند از دست زنش فرار کند. این در حالی است که رقیب عشقی این زن به همراه سایر مسافران تنها نظاره‌گر این صحنه بودند. در ادامه و هنگامی که زن جوان متوجه شد که هر لحظه ممکن است توسط رقیب میانسال خود مورد حمله قرار گیرد از درب عقب مینی‌بوس پیاده شد و پا به فرار گذاشت.

در ویدئوی منتشرشده صدای زن میانسال در حالی که موی سر شوهرش را می‌کشد و بر سر او می‌کوبد شنیده می‌شود که می‌گوید: "تو ۱۲ بچه از من داری! تو در حال خراب کردن زندگی‌ات به خاطر یک زن جوان هستی؟!"

این اتفاق اگرچه موجب شد مسافران مینی‌بوس دیر به مقصد خود برسند، اما چند نفر از آن‌ها با این زن میانسال همدردی کردند. یکی از مسافران با نام "دویگای جرمانس" در این باره گفت: "من از این زن حمایت می‌کنم. من حال این زن را وقتی رقیب عشقی خود را داخل اتوبوس دید درک می‌کنم. احتمالاً او پیش‌تر به شوهرش شک کرده بود. من این مرد را سزاوار چنین ذلتی می‌دانم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟