به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی چاقوکشی چند روز گذشته سارقان منازل در امیرآباد، بریم و کوی ولیعصر، سارقان برای فرار از دست مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در هنگام دستگیری، با چاقو به سمت مأموران حمله ور و منجر به مصدومیت دو نفر از همکاران شدند که با مقاومت مأموران یکی از سارقان در محل دستگیر شد.
وی افزود: سارق دیگر با چاقویی که در دست داشت ضمن ایجاد رعب و وحشت و استفاده از شلوغی جمعیت حاضر در محل، اقدام به فرار کرد و در نقطه نامعلومی مخفی شده بود که موضوع انجام اقدامات شناسایی محل اختفا این سارق حرفه‌ای و ضارت متواری در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: خوشبختانه مأموران کلانتری ۱۱و لیعصر پس از تلاش‌های شبانه روزی و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل اختفای سارق در شهرستان خرمشهر شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری مأموران انتظامی خرمشهر، در یک عملیات غافلگیرانه این سارق چاقو به دست و حرفه‌ای منازل دستگیر شد.
سرهنگ تقی زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق و ضارب متواری، سه دستگاه موتورسیکلت کشف شد که تحت الحفظ به شهرستان آبادان انتقال داده شد.
وی یادآور شد: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل و همچنین حمله به مأموران با چاقو، اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالبختگان، تحت الحفظ به منظور صدور حکم مجازات تحویل مرجع قضائی می‌شود، گفت: شهروندان فهیم به اینکه می‌گوئیم سارقان نقطه امنی ندارند، اطمینان خاطر داشته باشند، پلیس در عمل به این پیام صادق است و با خاطیان قاطعانه برخورد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟