به گزارش گروه ترجمه رکنا، کشف جسد سوخته یک زن و مرد در بیابان های پاکستان پرده از جنایت کثیفی برداشت.

بر اساس گزارش پلیس پس از تماس یک مرد بی خانمان با اداره پلیس و گزارش کشف جسد در بیابان ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند و بازپرس پس از بررسی صحنه قتل دستور انتقال اجساد را به پزشکی قانونی داد.

طبق گزارش پزشکی قانونی بر اساس آزمایشات دی ان ای هویت دو مقتول فاش شد.اجساد متعلق به مونا 23 و قاسم 35 ساله بوده که بر اساس گزارش پلیس خبر مفقودی آن ها از هفته گذشته توسط خانواده شان که مهاجر افغان بودند به اداره پلیس رسیده بود و ماموران در حال پیگیری پرونده بودند که اجساد سوخته آن ها کشف شد.

پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که همسر مونا از زمان مفقودی زن جوان ناپدید شده و پلیس او را به عنوان مظنون اصلی اعلام کرد.

با پیگیری های چند ماهه پلیس توانست همسر مقتول را حین خروج از مرز که می خواست به افغنستان برگردد شناسایی و دستگیر کند.

متهم که هادی نام دارد در بازجویی های اولیه ابتدا منکر مفقودی همسرش شد و اظهار بی اطلاعی کرد اما پس از چند روز بازداشت به قتل همسر و باجناقش اعتراف کرد.

هادی در بازجویی به افسرپرونده گفت:شب حادثه هم مثل شب های دیگر به از محل کار به خانه آمدم که متوجه صداهای مشکوکی در حمام شدم.در ابتدا گمان کردم که برای مونا اتفاقی افتاده است اما با نزدیک شدن به حمام صدای باجناقم را شناختم.

مرد بی نوا در ادامه گفت: وقتی متوجه رابطه پنهانی باجناقم با مونا شدم با بنزین و کبریت به سراغشان رفتم و بدون توجه به التماس هایشان آنان را به آتش کشیدم و گریختم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟