حجم ویدیو: 3.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

روز شنبه ۱۸ خرداد نیروهای گشت پلیس شهرضا از به قتل رسیدن یک خانم در اتوبوس شهری مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

به گزارش رکنا، صادق کاظم‌زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: روز شنبه ۱۸ خرداد نیروهای گشت پلیس از به قتل رسیدن یک خانم در اتوبوس شهری مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: زمانی که ماموران به صحنه درگیری رسیدند مشاهده کردند زنی با ضربات چاقو به قتل رسیده و در همان بررسی اولیه مشخص شد قاتل همسر اوست.
وی با اشاره به متواری شدن قاتل گفت: ماموران پلیس توانستند در کمتر از نیم ساعت پس از حادثه قاتل را بازداشت کنند.
کاظم‌زاد خاطرنشان کرد: قاتل انگیزه خود را از این قتل اختلافات خانوادگی اعلام کرد، پس از تشکیل پرونده برای ادامه فرآیند قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
قتل مقابل ساختمان دادگستری رخ نداده است
محمد محسنی اژیه نیز با اشاره به وقوع یک فقره قتل در اتوبوس شرکت واحد شهرضا اظهار داشت: روز شنبه ۱۸ خرداد در پی وصول گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در شهرضا بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با بیان این‌که به دلیل اختلافات خانوادگی این فرد پس از مشاجره با همسر خود اقدام به قتل وی می‌کند، افزود: با تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی قاتل در همان ساعات اولیه دستگیر و به قتل همسرش اعتراف کرده است و با صدور قرار بازداشت موقت هم اکنون در زندان به سر می برد.
وی با بیان این‌که در برخی شبکه‌های اجتماعی عنوان شده بود که این قتل مقابل ساختمان دادگستری شهرضا اتفاق افتاده که صحت ندارد، تصریح کرد: تحقیقات و رسیدگی ویژه قضایی این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 481955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟