غلامعباس غلامزاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز در شهرستان بروجن موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با بررسی آثار به‌جا مانده در صحنه‌های سرقت و اظهارات مالباختگان مشخص شد، سرقت‌ها توسط سارق حرفه‌ای و با استفاده از روش‌های بسیار ماهرانه انجام شده، از این رو ماموران پیگیری و کشف سرقت‌ها را با استفاده از روش‌ها و تجهیزات علمی پیشرفته پلیسی آغاز کردند.

وی ادامه داد: با اعزام مستمر اکیپ‌های گشت متشکل از مأموران زبده و تحقیقات و بررسی‌های دقیق پلیسی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی فنی مأموران ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شد اما پس از مواجه با مدارک و قرائن غیر قابل انکار به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرآجع قضایی از عموم شهروندان خواست: با استفاده از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده سارقان را در رسیدن به مطامع خود ناکام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟