به گزارش رکنا ،‌ محمد فروغی اعلام کرد : پس از به شهادت رسیدن سروان 'محمدرضا خاوش زاده' فرمانده وقت پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب در آذرماه سال ۹۶، با هماهنگی با مسئولان ارشد قضائی استان، نیرو‌های اطلاعات سپاه کرمان در یک عملیات مسلحانه موفق شدند در مهرماه سال گذشته ارسلان فرامرزی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی به شهادت رساندن فرمانده وقت پاسگاه نهضت آباد را به هلاکت برسانند، اما هم دست وی در این عملیات متواری شده بود.
این مقام قضائی تصریح کرد: سرانجام باپیگیری فراوان و رصد اطلاعاتی ویژه، متهم ناچار به تسلیم شد و خود را به نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی تسلیم نمود که بازجوئی و تحقیقات فنی از نامبرده آغاز شده است.
فروغی هشدار داد: دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت با اشرار مسلح برخورد قانونی می‌کند و در جهت ایجاد و تحقق عدالت و امنیت برای شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
رئیس دادگاه عمومی ذهکلوت در پایان از زحمات شبانه روزی نیرو‌های اطلاعات سپاه کرمان قدردانی نمود.
گفتنی است متهم مورد اشاره از سال‌های گذشته به اتهام مشارکت در قتل قاسم نوشادی احدی از شهروندان بخش ذهکلوت و همچنین به شهادت رساندن دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج (وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) تحت پیگرد قضائی قرار گرفته بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟