این پرونده از آن جایی وارد مرحله رسیدگی قضایی و پلیسی شد که گردانندگان این باند برای جلب نظر مشتریان خود نشانی محل سکونت افرادی را که در این ماجرا دخیل نبودند را در صفحه مجازی خود منتشر می‌کردند و مزاحمت‌های بسیاری برای اهالی این خانه‌ها در شهر‌های مختلف به وجود می‌آوردند.

شکایت تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور از جمله مشهد درباره حضور وقت و بی وقت افراد غریبه در مقابل منازلشان و درخواست‌های شرم آور، پلیس فتا خراسان رضوی را بر آن داشت تا تحقیقات گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار دهد.

رصد‌های کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی آن‌ها را به شهرستان صالح آباد از توابع خراسان رضوی رساند که اعضای این باند کلاهبرداری از یک منزل محقر روستایی عملیات‌های خلاف قانون و خلاف شرع خود را راهبری می‌کردند.

با جناق‌های همکار که همسران خود را طعمه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم و دستیابی به پول‌های نامشروع قرار داده بودند از آن‌ها می‌خواستند تا با مردان غریبه ارتباط تلفنی برقرارکنند و وارد مکالمه‌های تلفنی نامتعارف شوند و از این طریق اعتماد قربانیان خود را جلب کنند و بعد از واریز مبالغ خواسته شده، آدرس‌های اشتباهی می‌دادند.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی درباره این خانواده مجرم گفت: در ١٨شماره حساب این افراد ۴٠٠میلیون تومان پول وجود داشت که با کلاهبرداری از ١٨٠٠نفر در سراسر کشور به دست آمده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟