حجم ویدیو: 2.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

دادستان عمومی و انقلاب مازندران رابطه با هنجارشکنی در سد لفور و به دنبال آن انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: پیرو دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران به دادستان استان مازندران این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

سیدیونس حسینی‌عالمی با بیان اینکه بازدیدی از این منطقه صورت می‌گیرد و با خاطیان این مسئله به صورت جدی برخورد می‌شود عنوان کرد: حضور عده‌ای از افراد به صورت مختلط و نداشتن هیچ پوشش و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی جرم محسوب می‌شود و به طور یقین با عوامل این هنجارشنکی برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای آب منطقه‌ای نیز تکالیفی در نظر گرفته می‌شود و آب منطقه‌ای استان اعلام کرده فضا در اختیار بخش خصوصی بوده و به آن‌ها ارتباطی ندارد گفت: نظارت بر عهده آب منطقه‌ای است و ممکن است واگذاری مقطعی در اختیار بخش خصوصی باشد اما تکلیف اینکه به چه کسانی واگذار شود و مراقبت‌های نظارتی از سوی آب منطقه‌ای بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران بیان کرد: مسئولان باید به وظایف خود به درستی عمل کنند این تخلفات صورت نگیرد و وقتی مسئولان می‌خواهند مسئولیت خود را واگذار کنند که در این زمینه بخشی از تخلفات متوجه آب منطقه‌ای مازندران است.

حسینی‌عالمی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری استان باید در حوزه مسئولیت خود به درستی عمل کنند و نباید به بهانه اینکه دست خصوصی است از خود سلب مسئولیت کنند.

اقدامات پلیس مازندران در ماجرای قایق سواری بدون لباس دختران در سد لفور + عکس

هنجارشکنی‌های صورت گرفته در سد لفور سوادکوه توسط برخی از گردشگران موجب نگرانی‌های مردم این منطقه شده‌است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟