این7 مرد خبیث به خانه باغ های شاهین دژ حمله می کردند +عکس

 فرمانده انتظامی شاهین دژ گفت: هفت سارق حرفه ای و سابقه دار خانه باغ های این شهرستان با تلاش و سرعت عمل ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مجید عمران زاده افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ‌های این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی توانستند مخفیگاه این سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ عمران زاده افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها، یک فقره سرقت از شهرک صنعتی، ۲ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شاهین دژ اعتراف و چهار نفر مالخر نیز که در این رابطه نقش داشتند پس از شناسایی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شاهین دژ با تاکید بر لزوم توجه به نکات ایمنی و حفاظتی از منازل و خانه باغ‌ها بیان کرد: رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان فرصت سو استفاده را از سارقان سلب می‌کند.

سرهنگ عمران زاده اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان شاهین دژ با ۹۲ هزار نفر جمعیت و ۲ کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟