سرقت دریچه های فاضلاب با آرم شهرداری تهران

سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری 128 تهران نو در تشریح این خبر بیان داشت: حوالی ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه هفته جاری ماموران گشت کلانتری در حال گشت زنی بودند که به موتورسیکلت مشکوکی در حالیکه پلاک اش بسته بود مشکوک می شوند و به راکب آن دستور ایست می دهند.

وی ادامه داد: اما موتورسوار به دستور ایست ماموران بی توجهی کرد و با افزودن بر سرعت خود از محل متواری شد و ماموران موتورسوار گشت کلانتری، طی تعقیب و گریز چهار دقیقه ای موفق به توقیف موتورسیکلت و دستگیری متهم شدند.

وی افزود: طبق اقاریر متهم، پلاک موتورسیکلت با توجه به سرقتی بودنش عوض شده بود که در ادامه بازجویی ها از متهم مشخص شد این مرد با چسباندن یک آرم شهرداری روی طلق موتورسیکلت، خودش را مامور شهرداری معرفی کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم با استفاده از این شگرد، دریچه های فلزی فاضلاب شهری و گلدان های لوکس متعلق به شهرداری تهران را به سرقت می برد که در ادامه از نماینده حقوقی شهرداری نیز دعوت به عمل آمد.

بنابراین گزارش، با شکایت رسمی نماینده حقوقی شهرداری تهران پرونده ای در این زمینه تشکیل و به همراه متهم به مقام محترم قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟