پلمب هفت دندان سازی غیرمجاز در جنوب کرمان

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از پلمب هفت دندانپزشکی غیرمجاز در جنوب کرمان خبر داد و گفت: این مراکز طی ۹ ماه گذشته در راستای نظارت بر فعالیت های درمانی این منطقه، اعمال قانون شدند.

علی سالاری مقدم افزود: نظارت بر سیستم‌های درمانی با توجه به ارزشمند بودن جان افراد اهمیت فراوانی دارد و در این راستا اداره نظارت و بازرسی، جلوگیری از هرگونه سو استفاده از نظام سلامت کشور را در دستور کار دارد.

وی همچنین از پلمب چهار مؤسسه غیرمجاز در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد و اظهار داشت: این مؤسسه‌های غیرمجاز شامل یک مورد عینک سازی و سه موسسه طب سنتی بود.

سالاری مقدم به اعمال قانون ۲ پزشک بخش خصوصی نیز در جیرفت اشاره و تصریح کرد: این پزشکان وجه غیرقانونی دریافت کرده بودند که با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین بازدید دوره‌ای از مطب پزشکان در راستای طرح نظارت انجام می شود و طی ۹ ماه گذشته ۹ پرونده از کمیسیون ماده ۱۱ به تعزیرات ارجاع و حکم این پرونده‌ها دریافت شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: همچنین در بازدید از دفاتر مشاوره پرستاری جنوب کرمان ۲ مورد تخلف به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع شده است.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان کرمان، هفت شهرستان جنوبی را پوشش می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟