به گزارش رکنا، سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پس از شناسایی محل دپو موادمخدر به منظور پاکسازی و دستگیری قاچاقچیان به منطقه موردنظر عزیمت که بعد از گشت زنی‌های هدفمند، نهایتا مقدار ۲۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را که بصورت ماهرانه‌ای در زیر خار و خاشاک توسط قاچاقچیان مخفی شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان تا حصول نتیجه توسط پلیس ادامه دارد، گفت: سوداگران مرگ بدانند نیروی انتظامی در برخورد با آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و از عموم شهروندان خواست در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس همکاری داشته باشند.
کشف ۲۴ تن برنج قاچاق در گناباد
سرهنگ ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید سالاری گناباد با همکاری مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلر که در محور گناباد به سمت مشهد در حرکت بودوی را متوقف و این میزان برنج خارجی بدون مجوز گمرکی را از آن کشف کردند.
وی ارزش این محموله را دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت:یک نفر در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.
توقیف محموله لاستیک احتکاری در مشهد
امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این محموله لاستیک داخلی و خارجی که در انباری در مشهد احتکار شده بود کشف و توقیف شد.
وی تصریح کرد: این انبار با گزارش مردمی با دستور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، به همراه بازرسان اتاق اصناف مشهد و مأموران کلانتری سجاد بازرسی و پلمپ شد.
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: از آنجا که عرضه لاستیک‌های داخلی فقط از طریق شبکه‌های توزیع دولتی انجام می‌شود؛ لاستیک‌های داخلی به علت توزیع در خارج از شبکه رسمی و لاستیک‌های خارجی نیز به علت احتکار و امتناع از عرضه توقیف شد.
جلیلی افزود: لاستیک‌ها پس از طی مراحل قانونی، در بازار توزیع می‌شود.
هزار و ۲۶۱ فقره پرونده تعزیراتی در سال ۱۳۹۷ در خراسان رضوی رسیدگی و ۴۳ پرونده مختومه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟