به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح امروز ماموران کلانتری 118 ستارخان در جریان سقوط مرگبار مرد 65 ساله ای در منطقه ستارخان قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل حادثه پی بردندکه این مرد که مبتلا به بیماری سرطان بوده در اقدامی خودخواسته به طبقه ششم ساختمان محل زندگی اش رفته و از پنچره راه پله ها خودش را به پایین پرت کرده است.

بنا بر این گزارش، احتمال می رود انگیزه این مرد برای مرگ خود خواسته بیماری سرطانش است.

جزییات دومین خودکشی مردانه امروز تهران!

مرد آشپز در محل کارش خود را حلق آویز کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 9:36 صبح امروز ماموران پلیس تهران در جریان خودکشی مرد 37 ساله ای در آشپزخانه یک مجموعه فرهنگی در منطقه اکباتان قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند مرد 37 ساله که آشپز یک مجموعه فرهنگی بود در محل کارش خود را حلق آویز کرده است.

بنا بر این گزارش، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شده و بررسی ها برای انگیزه این تصمیم تلخ ادامه دارد.

خودکشی فجیع  قاضی بازنشسته در تهران / اولین خودکشی که صبح امروز رخ داد

 مرتضی کلانتریان، مترجم شناخته‌شده و حقوق‌دان امروز در ۸۷ سالگی خویشتن را از طبقه دوازدهم ساختمان محل‌زندگی‌اش در بهجت‌آباد به‌پایین پرتاب کرده و خودکشی کرده است.

از میان ترجمه‌های کلانتریان می‌توان به رمان‌های «سیمای زنی در میان جمع» از هانریش بل، «وجدان زنو» از ایتالو اسووو، «ظرافت جوجه‌تیغی» از موریل باربری و نقطه ضعف از آنتونیس ساماراکیس اشاره کرد.

کلانتریان که دانش‌آموخته‌ حقوق از فرانسه بود و سال‌ها قاضی و سپس وکیل بود، کتاب‌های بسیار مهم و اثرگذاری چون «قرارداد اجتماعی» از ژان‌ژاک روسو، «بررسی یک پرونده قتل» از میشل فوکو، «نقش زور در روابط بین‌الملل»ازآنتونیو کاسسه‌، «بشریت و حاکمیت‌ها» از ونیک شمیلیه ژانرو و «ادبیات و حقوق» از فیلیپ مالووی را برای خوانندگان حوزه حقوق به فارسی برگردانده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟