عجله در محاکمه نجفی بخاطر قتل میترا استاد! / کیفرخواست آماده شد! + گفتگوی اختصاصی

میترا استاد

نجفی قتل میترا استاد شهردار تهران

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفتگوی اختصاصی با " رکنا " در خصوص ارسال پرونده موکل خود ( نجفی ) به دادگاه گفت: روز گذشته ( شنبه ) بازپرس پرونده آخرین دفاع از موکلم ( محمدعلی نجفی ) اخذکرد واین به آن معنا است که تحقیقات پرونده در خصوص این حادثه ( قتل مرحومه متیرا استاد و متهم نجفی ) تکمیل شده است .

وی با انتقاد از عجله دادسرا ی جنایی در ارسال این پرونده به دادگاه گفت: تکمیل تحقیقات این پرونده در چهار روز بسیار عجیب است.

وکیل مدافع نجفی در ادامه گفت : با این وضعیت که این پرونده پیدا کرده ، کیفر خواست آن در شرف آماده شدن است و به زودی این پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی و محاکمه موکلم به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع خواهد شد.

علیزاده طباطبایی افزود : ما به این کار دادسرا اعتراض داریم ، ولایحه ای در این زمینه آماده کرده ایم که امروز - یکشنبه - آن را به بازپرس پرونده ارائه خواهیم داد. ، اکنون نیز در مسیر دادسرای جنایی هستم تا با قاضی شهریاری ، معاون دادستان و بازپرس پرونده در این خصوص صحبت کنم ، که چطور ممکن است در مدت چهار یک پرونده قتل تکمیل و برای آن کیفراست صادر شود. در حالیکه برخی از زوایای این حادثه مشخص نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟