به گزارش رکنا، شامگاه هفتم خرداد ماه گزارش قتل زنی جوان به قاضی رحیم دشتبان بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیم تجسس پا در محل حادثه که آپارتمانی حوالی جوادیه تهران پارس بود گذاشت.

مقتول زنی 32 ساله بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده و حدود 12 ساعت از مرگش می گذشت. در تحقیق از اعضای خانواده مقتول که جسد را دیده و پلیس را خبر کرده بودند مشخص شد که این زن مدت ها بود که با همسر 27 ساله اش اختلاف داشت.

حاصل این ازدواج کودکی 3 ساله بود که مدتی قبل زن جوان پس از درگیری با همسرش خانه را ترک کرده و به همراه فرزندش به خانه پدری اش رفته بود. ظاهرا یک روز پیش از کشف جسد مرد جوان به همسرش زنگ زده و از او خواسته بود تا به خانه برود و در خصوص مشکلاتشان با هم صحبت کرده و آشتی کنند.

به همین دلیل زن جوان کودکش را به پدر و مادرش سپرده و راهی خانه شده بود تا با شوهرش صحبت کند اما گویا ماجرا به آشتی ختم نشده و با جنایت پایان یافته بود. خانواده این زن که از غیبت او و پاسخ ندادن به تلفن نگران شده بودند راهی خانه وی شده و با جسد زن جوان روبه رو شدند. هم اکنون شوهر این زن که پس از قتل فراری شده تحت تعقیب قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟