انگیزه عجیب قاتل امام جمعه کازرون! / پلیس سکوت کرده است!

حجت‌الاسلام علی سهراب‌پور جزئیات حادثه دلخراش شهادت امام جمعه کازرون را تشریح کرد.

وی گفت: قاتل امام جمعه هیچ‌گونه مشکل روحی و روانی و اعتیاد به مواد مخدر نداشته و آنچه در این‌باره به وی نسبت داده می‌شود دروغ است.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون ادامه داد: این فرد که دارای همسر و فرزند است را از دو سال پیش می‌شناسم؛ وی با اعتراف به اینکه زندگی گذشته‌اش را تغییر داده و به غیر از اهل‌بیت(ع) و خدا در راه دیگری نیست به حوزه علمیه می‌آمد و می‌گفت می‌خواهد زندگی سالمی را در پیش گیرد.

وی افزود: این فرد با تعریف از علما و روحانیون می‌گفت ای کاش مردم متوجه می‌شدند روحانیون خوب هستند و همواره این حرف را تکرار می‌کرد و در بین حرف‌هایش مواردی هم می‌گفت که تذکر می‌دادم و او را نصیحت می‌کردم.

سهراب‌پور با اشاره به اینکه قاتل اصالتاً کازرونی و دارای عقاید انحرافی بوده است نسبت دادن این اقدام قاتل را به حوادث گذشته کازرون و ارتقاء سیاسی شهرستان تکذیب کرد.

وی افزود: یکسال از قاتل خبری نداشتیم و اخیرا که او را دیدم گفت قصد فروش خانه و مهاجرت به خارج دارد.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون ادامه داد: این شخص در یکسالی که در کازرون نبود با گروه‌های ضاله در طالقان ارتباط داشته است.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون با اشاره به اینکه قاتل چند روزی با لباس عربی، شال سبز روی سر، نقاب و سوار بر اسب در سطح شهر رفت و آمد داشته است، گفت: وی در روزهای اخیر (شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان)، منبری را در میدان شهدا تعبیه کرده بود و با مراجعه مکرر به امام جمعه کازرون از وی می‌خواهد تا آن شب را، در میدان شهدا سخنرانی کند.

منبع: فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟