متن آخرین مصاحبه همسر دوم نجفی ! / زن جنجالی کشته شد! + عکس

عکس زیر: نجفی با همسر اولش

نجفی -همسر-اول

محمدعلی نجفی (زاده ۲۳ دی ۱۳۳۰ تهران) سیاستمدار، مدرس دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است. او شهردار سابق تهران بود. نجفی شهریور ماه سال ۹۶ شهردار تهران شد و اواخر اسفند به دلیل بیماری استعفا کرد و در ابتدای سال ۹۷ بهشت را ترک کرد.

آخرین گفتگوی همسر دوم نجفی

همسر دوم شهردار سابق تهراندر آخرین مصاحبه درباره ازدواجش با نجفی گفت: هر فردی می‌تواند عاشق شود و ازدواج کند، بنده عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم بودم مشکلی نداشت.

در پی انتشار این خبر فاطمه دانشور عضو اصلاح‌طلب شورای چهارم در واکنش به این سخنان گفت : همان بهتر که نجفی استعفا کرد.

در همان ایام موضوعات زیادی درباره استعفای نجفی مطرح شد. اما همسر جدید شهردار سابق تهران بعد از ۸ ماه پرده از حواشی برداشت و گفت: هر فردی می تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان ها تا زمانی که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است.

وی افزود: هر انسانی یک زندگی خصوصی دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و چه هر شخصیت دیگری؛ درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است، اینطور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است.

میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق  ادامه داد: یک عده می گویند اینها طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چیست؟ این سخنان را می گویند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

وی با اشاره به تهمت هایی که به او و همسرش زده‌اند تاکید می کند: به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم؛ اگر رسانه ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده که رابطه نامشروع داشته، من می گویم؛ اولا ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می دهم اگر هر مشکلی بود؛ شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم خصوصی ما وارد شوند.

همسر دکتر نجفی ادامه می دهد: تمام حساب های بانکی من و آقای دکتر نجفی قابل بررسی است، شفاف هستیم، بیایند و بررسی کنند ما هیچ چیز سیاهی در زندگی نداریم.

وی با اشاره به نحوه ازدواجش با دکتر نجفی تاکید کرد: آقای دکتر نجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم، این زندگی سر گرفته است، دلیلی ندارد که عده ای دنبال حواشی باشند؛ هر موضوع و مسئله ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای دکتر نجفی در رسانه ها اعلام می کنم؛ ما اردیبهشت 97 با هم ازدواج کردیم و متاسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است. تهمت زننده ها را به خدا واگذار می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: واقعا اگر مردم منتظر اتفاقی هستند؛ هر مسئله ای از طرف آقای نجفی به عنوان خلاف باشد، من در رسانه ها اعلام می‌کنم.

فاطمه دانشور در ادامه واکنش ها گفت: متاسفانه این مصاحبه هرچند در دفاع از ازدواج رسمی و قانونی خانم و آقای نجفی در رسانه های اجتماعی منعکس شده و دفاع از این پیوند حق ایشان است؛ اما ظاهراً خانم نجفی دو نکته را فراموش کرده اند:

اول؛ یادشان رفته که به ترویج تعدد زوجات و قبح زدایی از آن پرداخته اند که در فرهنگ حاکم بر جامعه ما علی رغم عدم اشکال شرعی و قانونی، چندان پذیرفته نیست.

دوم؛ از تکریم و یاد کردن از همسر اول دکتر نجفی غافل شده اند و ظاهراً می خواهند خانه خوشبختی شان را که حقشان هست بر روی ویرانه های زندگی زنی دیگر از جنس خودشان بسازند و این عین بی اخلاقی است!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟