سردار محمد قنبریدر زاهدان اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 24 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و 30 فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه 24 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و سراوان با هماهنگی های قضائی طی هفته گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از آنها 4 قبضه تپانچه به همراه مهمات، سه عدد شوکر، 6 قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

سردار قنبری بیان کرد: در این رابطه 4 دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت، 9 دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت خودرو، 12 فقره سرقت تلفن همراه، 2 فقره سرقت موتورسیکلت و 4 فقره سرقت وجوه نقد و کیف پول و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

متلاشی شدن باند حرفه‌ای قاچاق و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر

وی در خبر دیگری از متلاشی شدن باند حرفه‌ای قاچاق و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از فعالیت یک باند حرفه ای قاچاق موادمخدر در شهرستان ایرانشهر دست یافت.

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چند شبانه روز تحقیقات پلیسی سرانجام شب گذشته یکی از اعضای این باند را که با یک دستگاه تویوتا وانت در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر ایرانشهر در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بود، رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از نیم ساعت تعقیب سرانجام با ورود خودرو به داخل یک منزل مسکونی در شهر ایرانشهر با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وارد عمل شدند.

سردار قنبری بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو و منزل یک تن و 69 کیلو و 355 گرم تریاک، 55کیلو و 100گرم هروئین، 10 کیلو گرم حشیش، 5 کیلو و400گرم مرفین و یک قبضه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟