2 برادر پلید تهران دستگیر شدند+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ میررضا بهرامی رئیس کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی خود بودند که دو مرد جوان را در حال باز کردن در یک خودرو مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: سارقان که پس از باز کردن در خودرو داخل آن نشسته بودند به محض دیدن پلیس سعی کردند از محل فرار کنند که این اقدام به تعقیب آنها منجر شد و در نهایت پس از یک تعقیب و گریز کوتاه مدت خودروی متهمان متوقف و هر دو سارق دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که تحت بازجویی های انجام شده مشخص شد یکی از آنها دارای 2 سابقه سرقت خودرو و دیگری که با متهم اول برادر بود، نیز در پرونده خود یک فقره سابقه سرقت خودرو دارد.

کلانتر محله عبدالعظیم(ع)، در ادامه بیان داشت: متهمان در تحقیقات انجام شده همچنین به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و انتقال آن به اطراف تهران و اوراق کردن آن اعتراف کردند که قطعات و اموال مسروقه خودروهای را به مالخران اموال مسروقه می فروشند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان پرونده تکمیل و هر دو برای تحقیقات بیشتر به پایگاه 9 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و پس از بررسی های انجام شده مالک خودرو شناسایی و برای تحویل گرفتن خودرو به کلانتری دعوت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟