حجم ویدیو: 2.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام غیرانسانی و وحشیانه سرنشینان یک خودرو در نزدیکی منطقه "ماتادروس" در نزدیکی شهر بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین را به تصویر می‌کشد. این مردان که گفته می‌شود دو نفر بودند پس از ریختن بنزین بر سر دو مرد بی‌خانمان که در زیر یک پل خوابیده بودند آن‌ها و وسایلشان را به آتش کشیدند.

این ویدئو که توسط یکی از این دو مرد مهاجم و با تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد یکی از آن‌ها به دو مرد بی‌خانمان نزدیک می‌شود و پس از ریختن بنزین، آن‌ها و وسایلشان را به آتش می‌کشد. این دو مرد پس از سوار شدن بر خودور پا به فرار می‌گذارند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مردان مهاجم در حال فرار هستند تمام وسایل دو مرد بی‌خانمان و حتی یکی از خود آن‌ها غرق شعله‌های آتش هستند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد با وجود آنکه این حادثه در اوایل ماه می‌ اتفاق افتاد، اما ویدئوی آن اکنون منتشر شده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آرژانتین یکی از دو مرد بی‌خانمان که در این حادثه دچار سوختگی شد، "خوزه لوئیس پالائورو" ۳۸ ساله نام داشت. بنا به گفته مسئولان محلی این مرد پس از این حادثه در حالی که از قسمت‌های مختلف بدن دچار سوختگی شده بود به بیمارستان "مونیسیپال دکوئمادوس" منتقل شد و مورد درمان قرار گرفت. قربانی دوم نیز که هویتش مشخص نشده است در حالی که دچار سوختگی از ناحیه صورت شده بود در همین بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت.

یک مکانیک محلی به رسانه‌ها گفت که احتمالاً یکی از مهاجمان پسر یک تاجر محلی بود که با افرادی که در خیابان می‌خوابند میانه خوبی ندارد. بنا به گفته این مکانیک هر دو مرد بی‌خانمان ونزوئلایی بودند که هیچ آزار و اذیتی به افراد بومی نرسانده بودند.

گفتنی است؛ پلیس محلی آرژانتین تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو مرد مهاجم را آغاز کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟