دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در بخش چندار، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که سارقان از طریق دیوار منازل وارد اماکن خصوصی شهروندان شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش آنان می کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سه نفر از متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر سه سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه مطرح کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران به 14 فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش چندار اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر اموال سرقتی در این راستا افزود: متهمان پس از سرقت لوازم اماکن خصوصی، آن ها را به مخفیگاه مالخرها انتقال می دادند و با قیمت ناچیزی به فروش می رساندند؛ پس ازتشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه اموال سرقتی، تحویل مراجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟