حجم ویدیو: 3.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

زن اکراینی که پس از مرگ مادرش جنازه‌اش را به مدت بیش از ۵ ماه در زیرزمین خانه‌اش نگهداری می‌کرد توسط پلیس بازداشت شد. این زن برای آنکه حقوق بازنشستگی مادرش را دریافت کند وانمود کرده بود که او هنوز زنده است. پس از بررسی‌های اولیه این زن جوان به اتهام کلاهبرداری توسط پلیس محلی اکراین دستگیر شد.

در ویدئویی که پس از دستگیری این زن تهیه شده است او ادعا می‌کند که به دلیل هزینه‌های مراسم خاکسپاری مادرش مجبور شد جسد او را در زیرزمین خانه‌اش واقع در روستای "میتکی" پنهان کند. او در این باره می‌گوید: "من پولی برای خاکسپاری مادرم نداشتم. ما او و وسایلش را در یک پتو پیچیدیم و سپس جسدش را به زیرزمین خانه منتقل کردیم."

بنا به اعلام پلیس این زن جوان در بازجویی به پلیس گفت که مادرش در تاریخ ۲ ژانویه از دنیا رفت و او پس از مخفی کردن جنازه اش نزد دوستان و همسایگان وانمود می‌کرد که مادرش هنوز زنده است. این زن همچنین اعتراف کرد که طی این ۵ ماه مبلغ ۲۳۵ یورو از پول بازنشستگی مادرش را دریافت کرده است.

گفتنی است؛ این زن جوان اکنون باید دو سال را به خدمت اجتماعی بپردازد. او همچنین باید مبلغ ۲۳۵ یورو را که از دولت دریافت کرده است به صندوق دولت بازگرداند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟