فرمانده انتظامی گیلان‌غرب صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یک نفر به بهانه معاملات مختلف نظیر زمین کشاورزی، خودرو و... از آنان کلاهبرداری کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی گیلان‌غرب قرار گرفت.

سرهنگ‌علی عزیزیان افزود: کاراگاهان با تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم، سوژه‌های خود را از بین افراد بی‌سواد انتخاب می‌کرده است، افزود: وی با افرادی که قصد معاملات مختلف از جمله زمین کشاورزی، خودرو و... را داشتند وارد مذاکره می‌شد و پس از معامله و دریافت مقداری وجه نقد تا مدتی طرف دیگر را برای انجام تشریفات اداری سرگرم و پس از آن متواری می‌شد.

رئیس پلیس گیلان‌غرب گفت: در بررسی‌های بعمل آمده متهم دستگیر شده که فعلا 12 نفر شاکی دارد توانسته بود بیش از 2 میلیارد ریال از افراد مختلف کلاهبرداری کند.

وی تصریح کرد: دامنه کلاهبرداری این فرد تنها محدود به شهرستان گیلان‌غرب نبوده و در شهرها و استان‌های دیگر نیز دست به این کار زده است.

عزیزیان در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟