ساعت 11:40 شامگاه دوشنبه 5 فروردین مأموران کلانتری 152 خانی آباد نو در تماس با بازپرس جنایی پایتخت، خبر قتل مرد جوانی را در خانه خواهرش اعلام کردند.با ورود به محل، آنها با جسد مرد 35 ساله درحالی که آثار بریدگی روی گلویش به چشم می‌خورد مواجه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد جوان پس از جدایی از همسرش برای گذراندن ایام عید به تهران و خانه خواهرش آمده بود. روز حادثه خواهر مقتول به همراه خانواده‌اش برای رفتن به میهمانی از خانه خارج اما بعد از بازگشت با جسد مرد جوان مواجه شدند. این درحالی است که در ورودی سالم بود و این احتمال مطرح شد که مرد جوان از سوی یک آشنا به قتل رسیده است.

لکه خون، تنها سرنخ

در بازرسی از صحنه جنایت کارآگاهان جنایی روی دستگیره در ورودی خانه لکه خونی دیدند که بلافاصله برای انجام آزمایش به آزمایشگاه جنایی ارسال شد.

نتیجه نشان می‌داد دی ان‌ای لکه خون با دی ان‌ای خون مقتول متفاوت است. بدین ترتیب این احتمال مطرح شد که متعلق به عامل جنایت باشد.

از آنجایی که در تحقیقات اولیه این احتمال مطرح بود که جنایت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است به دستور بازپرس جنایی آزمایش دی ان‌ای از بستگان مقتول گرفته شد.با انجام آزمایشات صورت گرفته، متخصصان تشخیص هویت، خون را متعلق به خواهرزاده مقتول اعلام کردند.

اعتراف به جنایت

لکه‌های خون متعلق به هوشنگ، خواهرزاده 43 ساله مقتول بود و بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی، مرد جوان از سوی کارآگاهان اداره دهم بازداشت شد. مرد جوان پس از حضور در اداره آگاهی ابتدا منکر جنایت شد اما زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد به قتل دایی‌اش اعتراف کرد: مدت‌ها بود با دایی‌ام اختلاف داشتم، او همیشه پشت سرم حرف می‌زد و این موضوع مرا ناراحت می‌کرد. روز حادثه وقتی فهمیدم که دایی‌ام در خانه تنهاست به سراغش رفتم. قصدم کشتن او نبود می‌خواستم با او صحبت کنم. از قبل چاقوی آشپزخانه خانه‌مان همراهم بود، چرا که آن را برای تیز کردن برده بودم. کینه شدیدی از دایی‌ام داشتم و همین مسأله باعث شد تا با چاقو چند ضربه به او بزنم. در این گیر و دار من هم زخمی شدم. بعد از قتل به خانه آمدم و برادرم با من تماس گرفت و خبر قتل دایی‌ام را داد. در این مدت عذاب وجدان داشتم اما می‌ترسیدم خودم را معرفی کنم.

با اعتراف متهم، او با قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟