سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو در شهرستان‌های شمال استان خوزستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی خوزستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی و ویژه موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح حرفه‌ای احشام و خودرو را که پس از انجام آخرین سرقت متواری شده بود، در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: متهم در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی استان به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو با کمک ۱۷ نفر از همدستانش در شهرستان‌های شمال استان خوزستان اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی ۱۷ همدست سارق مسلح را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه سرکرده باند سارقان به اتهام ۲ فقره قتل در شهرستان‌های شوش و دزفول تحت تعقیب مرجع بود، افزود: تحقیقات در خصوص کشف سایر سرقت‌ها توسط پلیس آگاهی خوزستان در حال پیگیری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟