این زن لاغراندام دام پلیدی برای مرد تهرانی داشت  +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی راقی رییس پلیس مترو تهران گفت: شنبه هفته جاری، راس ساعت 4 بعد از ظهر بود که ماموران مستقر در مترو به خانم مشکوکی برخورد کردند که جلوی عابربانک مشغول پرسه زنی بود.

وی گفت: با توجه به این موضوع سریعا مظنون به دفتر پلیس مستقر در مترو منتقل و در تحقیقات انجام شده مشخص شد این خانم در آن محل از شهروندان کلاهبرداری می کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری خود بیان داشت با استفاده از کارت عابر بانک اش که به نام دیگری بوده در جلوی عابربانک ها پرسه زنی می کرد و از شهروندان می خواست تا مبلغ20 هزار تومان به کارت ایشان واریز کنند و متهم نقدا این پول را به آنها بدهد.

وی عنوان کرد: شهروندانی که از نیت متهم با خبر نبودند اقدام به واریز مبلغ به کارت خانم جوان می کردند و متهم در یک لحظه با استفاده از غفلت مال باخته، سریعا اقدام به فرار می کرد و با این شیوه و شگرد متهم در روز از چندین نفر اقدام به کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ راقی با اشاره به اینکه در تماس با شهروندان مال باخته مشخص شد بسیاری از آنها به دلیل کم بودن مبلغ واریزی اقدام به شکایت نکرده اند، ادامه داد: در بازرسی از کیف همراه خانم یک فقره چک به نام خانمی کشف شد.

وی گفت: در تماس با صاحب چک مشخص شد این چک نیز سرقتی می باشد و متهم با کلاهبرداری از صاحب آن، اقدام به سرقت برگه چک که به مبلغ چهار میلیون تومان کرده است.

فرمانده یگان انتظامی مترو در انتها گفت: با تشکیل پرونده ای در این خصوص، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران کلانتری 101 تجریش قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟