احسان گوهری‌راد با بیان اینکه روز چهارشنبه هفته گذشته خانواده یکی از دانش‌آموزان رامیانی به دادگستری مراجعه و از معلم دخترش شکایت کرد، اظهار داشت: والدین این دانش‌آموز مدعی بودند‌ معلم 60 ساله‌‌ به دخترشان‌ تعرض کرده است.

وی با بیان اینکه این معلم هیچ سابقه سوئی در پرونده کاری خود ندارد، افزود:‌ این فرد این ادعا را به شدت رد می‌کند و می‌گوید در عالم معلم و شاگردی دانش‌آموز را بغل کرده و قصدی سوئی نداشته است، اما‌ از همان لحظات‌ نخست طرح این موضوع، فعالیت معلم را متوقف ‌کردیم و این فرد اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه ‌مدیر این مدرسه را نیز تغییر داده‌ایم، بیان داشت: ما نیز به عنوان مدعی از این معلم شکایت کردیم و منتظر نتیجه بررسی‌های قضایی هستیم و در صورتی که تعرض به دانش‌آموزان ثابت شود قانون به شدت با این فرد برخورد خواهد کرد.

وی با رد هرگونه تجاوز به ‌دختر دانش‌آموز رامیانی از سوی معلم‌ تاکید کرد: دانش‌آموز به خانواده خود اعلام کرده که معلم بدنش را لمس کرده است.

گوهری‌راد با بیان اینکه بعد از طرح این موضوع چهار، پنج خانواده دیگر نیز به دادگستری مراجعه و از این معلم درباره کودک‌آزاری شکایت کردند، ادامه داد: آموزش و پرورش نیز در این پرونده مدعی است.‌

عبدالرضا چراغعلی‌ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز که ظهر امروز به خبرنگاران گفته بود برای بررسی این موضوع در حال عزیمت به رامیان است، پس از حضور میدانی و گفت‌وگو با مدیران و مسئولان، موضوع تجاوز به دانش‌آموز را رد کرد و گفت:‌ مردم به اخبار غیرموثق منتشر شده در برخی کانال‌ها و سایت‌ها توجه نکنند.

وی گفت: با توجه به اهمیت شان و جایگاه انسانی افراد، انتشار اخبار کذب و دامن زدن به اخبار غیرواقع موجب خدشه به حیثت و آبروی انسان‌ها می‌شود و تقاضا دارم همه از این کار پرهیز کنند.

چراغعلی با بیان اینکه تمامی موضوعات را به‌صورت شفاف با مردم در میان می‌گذاریم و شهروندان اخبار موثق را فقط از مبادی قابل اطمینان دریافت کنند، بیان داشت: موضوع از سوی استانداری، فرمانداری، آموزش و پرورش و دستگاه قضایی در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟