حجم ویدیو: 2.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

علی اصفهانی  در پاسخ به این سؤال که آیا دادستان به عنوان مدعی العموم به حادثه برخورد پورشه با پراید در خیابان کارگر اصفهان ورود کرده یا خیر اظهار کرد: بله، این حادثه گزارش شده و فعلا در حال مراحل تحقیقات مقدماتی است.

دادستان اصفهان در پاسخ به سؤالی پیرامون جزئیاتی از حادثه تاکید کرد: حادثه‌ای رخ داده، عمدی یا غیرعمدی، فعلا تحقیقات تکمیل نشده است و هنوز نمی‌توان در مورد جزئیات آن صحبت کرد.

 بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

همچنین موضوع برخورد با مقصران تصادف جنجالی در خیابان کارگر اصفهان یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «درخواست اشد مجازات برای دختر و پسر پورشه‌سوار اصفهانی» بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پسر جوان راننده پورشه که گواهینامه نیز نداشته روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

محمدرضا خدادوست  اظهار داشت: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دوردور کردن و کورس گذاشتن در خیابان‌ها نظم جامعه را به هم بریزند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی میان افراد قائل نبوده و با هر شخصی در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کند.

وی با بیان این که پرونده راننده خاطی تحویل مراجع قضایی شده، ادامه داد: پسر جوان که گواهینامه نیز نداشته روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

خدادوست خاطرنشان کرد: خانمی که در تصویر حضور دارد خواهر راننده بوده و در رابطه با برخورد با وی منتظر دستور قضایی هستیم.

به گزارش فارس، بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟