رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان دنا، با دستگیری یک قاچاقچی، محموله جاسازی شده تریاک در خودروی پژو ۲۰۶ این قاچاقچی کشف شد.

مهدی انصاری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد و ماموران انتظامی شهرستان دنا، ضمن همان با مرجع قضایی، روز گذشته در ایست و بازرسی مستقر در محور اصفهان به یاسوج ، حین کنترل خودرو های عبوری ، به یکدستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک و خودرو مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.

انصاری اظهار داشت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار ۹۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به طور ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودرو به هویت مشخص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد .

این مقام ارشد انتظامی در استان در پایان خاطر نشان کرد : همشهریان عزیز در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟