اعدام برای مرد پلید تهران / او به دختر بچه ها هم رحم نکرد + فیلم و عکس بدون پوشش
حجم ویدیو: 32.10M | مدت زمان ویدیو: 00:04:43

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 7 دی سال گذشته و با شکایت مرد جوانی به کلانتری 130 نازی‌آباد آغاز شد. در نخستین تحقیقات مرد جوان گفت: من و همسرم مثل همیشه به محل کار رفته بودیم و دختر 8 ساله‌ام در خانه تنها بود. در زمان نبود ما مرد ناشناسی زنگ خانه را به صدا درآورده و مدعی شده پولی را که از من قرض گرفته بود پس آورده و با این بهانه از دخترم خواسته در خانه را برایش باز کند تا هم پول را تحویل بگیرد و هم رسیدی برای تحویل پول از او بگیرد. دختر 8 ساله‌ام هم بی‌خبر از همه جا در را برای او باز می‌کند. اما مرد جوان پس از ورود به خانه او را مورد آزار و اذیت قرار داده و علاوه بر آن مقداری پول نیز از خانه به سرقت برده است.

با شکایت مرد جوان، بلافاصله به دستور بازپرس جنایی تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در ادامه شکایت‌های مشابه دیگری نیز به دست پلیس رسید. در نهایت پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته خانه‌هایی که فرزندان آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند و چهره‌نگاری متهم و تطبیق چهره به‌دست آمده با آلبوم متهمان اداره آگاهی، موفق به شناسایی متهم شدند. امیر مرد 32 ساله ساعت 10 شب چهارشنبه 12 دی در مخفیگاهش بازداشت شد.

متهم 32 ساله در تحقیقات به آزار و اذیت 20 پسر و دختر و زن اعتراف کرد و در رابطه با شگردش گفت: زنگ خانه‌ها را می‌زدم و اگر بچه‌ها آیفون را جواب می‌دادند از آنها سراغ خانواده‌شان را می‌گرفتم، وقتی می‌گفتند که در خانه تنها هستند به بهانه اینکه برای پدرشان پول آورده‌ام از آنها می‌خواستم در را برایم باز کنند تا پول را تحویلشان دهم.وقتی وارد خانه می‌شدم، با تهدید چاقو دست و پای آنها را با طناب یا روسری داخل خانه می‌بستم و در اتاق خواب یا حمام زندانی‌شان می‌کردم. و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد از آن پول و طلاها را سرقت می‌کردم. در روز زنگ صدها خانه را می‌زدم تا یک بچه تنها در خانه پیدا کنم.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت‌های سیاه گفت: 15 سالم بود که به خاطر شکستن شیشه یک خانه به کانون اصلاح و تربیت رفتم. آخرین بار هم سه ماه قبل از زندان آزاد شدم. من معتادم و شیشه می‌کشم هر بار که شیشه می‌کشیدم صدای یک نفر را می‌شنیدم که به من می‌گفت بروم دزدی.با اعتراف امیر، تحقیقات ادامه یافت و درنهایت 20 شاکی این پرونده شناسایی شدند. از آنجایی که طبق تحقیقات صورت گرفته و اظهارات متهم، تعداد قربانیان او بیش از 20 نفر بودند اما خانواده‌های دیگری شکایت نکرده بودند، بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران به خاطر تعدد جرایم متهم، کیفرخواست امیر را به اتهام مفسد فی‌الارض صادر کرد. پرونده متهم با اتهام افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب ارجاع شد. اما از جنبه آدم‌ربایی، سرقت و ضرب و جرح پرونده در شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟