به گزارش گروه حوادث رکنا، محمد شاه مکوند، مسئول فوریت های پزشکی شهرستان هفتکل اهواز گفت: این اتفاق شامگاه پنجشنبه 26 اردیبهشت به دلیل تیراندازی با اسلحه ساچمه ای در تالار میرداماد رخ داده است.
وی افزود: مصدومان این حادثه معمولا از سر، صورت، سینه و کتف زخمی شدند، که هشت نفر از آنها پس از درمان های اولیه ترخیص و برای پیشگیری های بیشتر باید به صورت شخصی مراجعه کنند و دو نفر دیگر که وضعیت وخیمی داشتند، فورا به بیمارستان های اهواز اعزام شدند.

همچمنین رییس مرکز اطلاع‌رسانی ناجا از تیراندازی در یک تالار عروسی و مجروح شدن 10 نفر خبر داد و گفت: 14نفر از طرفین و عاملین تیراندازی دستگیر و تعداد 2 قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

سرهنگ احمد خسروی، رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره جزییات این درگیری گفت:  ساعت 23 شامگاه 26 اردیبهشت ماه سال جاری درگیری در تالار عروسی شهرستان هفتکل و متعاقبا تیراندازی با اسلحه شکاری اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: این تیراندازی منجر به ساچمه خوردن 10 نفر و انتقال آنها به بیمارستان اهواز شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی ناجا خاطرنشان کرد: با حضور مامورین 14 نفر از طرفین و عاملان تیراندازی دستگیر و تعداد 2 قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟