به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 8 شامگاه جمعه اهالی منطقه کوی شیخ خیابان ساحلی خرمشهر در تماس با امدادگران اورژانس از زخمی شدن مرد میانسال که از ناحیه پهلو هدف تیراندازی تفنگ کلاشینکف قرار گرفته درخواست کمک کردند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس و امدادگران اورژانس در محل حاضر شده و مرد زخمی را به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل کردند.

یکی از بستگان مرد زخمی درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 20:30 شامگاه جمعه 20 اردیبهشت ماه امسال در زمان افطار داخل خانه بودم که با من تماس گرفتند وعنوان کردند موسی که معلم بازنشسته که از بستگانم است هدف تیراندازی قرار گرفته است.

وی افزود: به سرعت خودم را به بیمارستان رساندم و متوجه شدم موسی که در یک آژانس کار می کند بعد از اینکه مسافری را از خرمشهر به آبادان می‌رساند در مسیر بازگشت 2 مرد در مقابل بیمارستان طالقانی در منطقه فیه آبادان به عنوان مسافر دربستی جلوی راه وی را گرفته و در نقش مسافر سواربر خودرویش شده اند.

مرد جوان گفت: 2 مرد جوان که یک تفنگ کلاشینکف داخل یک بسته گذاشته بودند در مسیر با تهدید اسلحه از موسی خواستند که خودرویش را در اختیار آنها قرار دهد که در این صحنه بین دزدان و موسی درگیری رخ می دهد که یکی از زورگیران با دهان اقدام به قطع کردن یکی از انگشتان معلم بازنشسته می‌کند و در ادامه درگیری، دزدان مسلح اقدام به تیراندازی به پهلوی موسی می کند.

این مرد ادامه داد: دزدان مسلح پس از تیراندازی وقتی متوجه می شوند یکی از اهالی منطقه برای کمک به معلم بازنشسته از خانه اش خارج شده اقدام به تیراندازی به سمت خانه وی کرده و در ادامه با رها کردن موسی در خیابان، سوار بر خودرویش پا به فرار می گذارند.

بنا بر این گزارش، معلم بازنشسته دربیمارستان اهواز تحت نظر قرار دارد و تحقیقات برای دستگیری 2 زورگیر مسلح در دستور کار ماموران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 476072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟