سرهنگ"اسماعیل زراعتیان"  گفت: طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان طی 24 ساعت گذشته در سطح شهر مرودشت اجرا شد.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی در یک ایست و بازرسی در محور شیراز به سمت اصفهان، هنگام کنترل خودروهای عبوری موفق شدند از یک دستگاه اتوبوس مقدار 462 کیلوگرم گردو خارجی، 3 دستگاه اسپلیت و 950 عدد قوطی پاک کننده بهداشتی به ارزش 700 میلیون ریال برابر نظر کارشناسان کشف کردند.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس آگاهی یک محل دپو لوازم آرایشی و بهداشتی و خوراکی را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی از آن مکان بازرسی و موفق به کشف 3 هزار و 178 عدد انواع وسایل آرایشی و 819 عدد مواد خوراکی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت درپایان با اشاره به اینکه برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از ورود کالاهای ممنوعه یکی از اولویت های اصلی انتظامی شهرستان در سال جاری می باشد، خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق در این طرح کشف و ضبط شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع مربوطه ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟