دادستان عنبرآباد ضمن تکذیب شایعه‌ای در رابطه با مثله کردن اعضای بدن یک شهروند در عنبرآباد گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد قتل غیرعمد بوده است و آثار ضربه مربوط به شدت برخورد خودرو با مقتول بوده است.

 یوسف سبحانی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی حوالی ساعت 23 شامگاه شنبه 14 اردیبهشت مبنی بر کشف یک جسد بر روی یکی از جاده‌های منتهی به روستاهای شهرستان عنبرآباد، بلافاصله مدعی‌العموم به همراه بازپرس ویژه قتل، پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و پلیس راه در محل حادثه حاضر و تحقیقات میدانی اولیه آغاز شد.

دادستان عنبرآباد عنوان کرد: پس از تشریح جسد از سوی پزشکی قانونی و کشف آثار و بقایای خودروی ضارب، مشخص شد قتل بر اثر یک حادثه تصادف با یک دستگاه خودروی پژوه 405 بوده است که ضارب بلافاصله از محل متواری شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند، گفت: دستورات قضائی لازم برای دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شده و پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد در حال رسیدگی است.

سبحانی خاطرنشان کرد: مقتول سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه داشته است و در شب حادثه نیز بر اثر مصرف مواد مخدر تعادل روانی مناسبی نداشته و با یک حالت غیر طبیعی قصد عبور از جاده را داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟