به گزارش رکنا ؛ سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت حرفه‌ای منازل ویلایی به شیوه مشابه در حوزه شهرستان رشت، پیگیری موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی و با استفاده از شگردهای پلیسی در نهایت چند قلم از اموال مسروقه از قبیل سماور قدیمی از جنس برنج، سینی مسی و فنجان‌های قدیمی را از داخل مغازه‌ای در رشت کشف کردند. 
وی ادامه داد: ماموران صاحب مغازه 45 ساله را دستگیر و در تحقیقات فنی پلیس فروشنده اموال سرقتی شناسائی و محل اختفاء آن‌ها نیز کشف شد. 
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی مقام قضائی تعداد 3 نفر از سارقان 30، 31 و 35 ساله را به همراه آلات و ادوات جرم دستگیر و به مقر آگاهی انتقال دادند اظهار داشت: سارقان در تحقیقات فنی پلیس به 11 فقره سرقت منزل اعتراف کردند. 
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟