حجم ویدیو: 7.61M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 101 تجریش در جریان سرقت گوشی یک توریست در بازار تجریش قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران در بررسی دوربین مداربسته داخل بازارچه، سارق جوان که در یک چشم بهم زدن اقدام به سرقت گوشی موبایل از کیف توریست زن کرده بود را شناسایی کردند.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که این سارق در بازارچه تجریش اقدام به جیب بری و سرقت گوشی موبایل کرده است که در این مرحله با اقدامات فنی و پلیسی شامگاه چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه امسال دزد جوان دستگیر شد.

این سارق جوان وقتی پیش روی سردار ظهیری، رییس پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت ابتدا ادعا کرد که بیگناه است و او را بخاطر دزدی دستگیر کرده اند اما وقتی متوجه تصویر دوربین مداربسته شد لب به سخن باز کرد.

این سارق در اعترافاتش می گوید که تنها به خاطر یک سرقت دستگیر شده و این درحالی است که ماموران کلانتری 101 تجریش در تجسس های فنی پی بردند که این مرد در بازارچه تجریش بیش از 50 سرقت به اجرا رسانده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی درا ختیار مقام قضایی قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟